  • Data: 2020-10-16 12:17:21
    Temat: Re: Giertych gejt
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czy immunitet adwokacki faktycznie nakazuje poinformować izbę
    >adwokacką o przeszukaniu/zatrzymaniu?
    >Może nawet z wyprzedzeniem jak twierdzi tokfm?
    >Przecież on spierdoliłby do Włoch.

    To by go z Wloch przywiezli, sp* trzeba dalej :-)
    Albo by sie nie przejal tylko spierdolil do TVN :-)

    Ja tam nie wiem, ale "Izba" pewnie nie ma prawa poinformowac
    podejrzanego.
    A jak ktory siegnie po telefon ... o podsluchu tez trzeba poinformowac
    ?

    Co izba mialaby zrobic po poinformowaniu ... dobre pytanie ... wiec po
    co informowac ?

    Za to inne sprawy ciekawe - np kto ma bronic klientow adwokata w
    wyznaczonych sprawach sadowych.
    W tym przypadku konkretnie Leszka Cz, ktory ma sprawe aresztową jutro

    J.