  • Data: 2007-08-20 08:55:11
    Temat: Re: Geodeta i wyznaczanie granic
    Od: noelka <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko co znaczy na oko ??????

    no zroiła dokładnie trzy slupki a reszte kazał sobie przeciagnac i
    postawic płot w lini prostej rozumiem ze mialam sobie to zrobic wedlug
    sznurka moze..... nie wiem

    > A gdzie jest położona działka ?

    w małej miejscowości tak z 10000 ludzi nie ma ani lasów ani jezior
    jesli to mogłoby podbić cene.
    A poztym mysle ze to gdzie jest położona działka nie wpływa na cene
    wyznaczania granic. Czy moze jednak sie myle.