  • Data: 2007-08-20 11:46:58
    Temat: Re: Geodeta i wyznaczanie granic
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak> szukaj wiadomości tego autora

    noelka pisze:

    > no zroiła dokładnie trzy slupki a reszte kazał sobie przeciagnac i
    > postawic płot w lini prostej rozumiem ze mialam sobie to zrobic wedlug
    > sznurka moze..... nie wiem

    No to albo masz trójkątną działkę, albo brakuje jeszcze jednego słupka.

    > w małej miejscowości tak z 10000 ludzi nie ma ani lasów ani jezior
    > jesli to mogłoby podbić cene.
    > A poztym mysle ze to gdzie jest położona działka nie wpływa na cene
    > wyznaczania granic. Czy moze jednak sie myle.

    Zgadzam się z Anną. Zdarł z Ciebie. Fakt, że raczej mniej niż 500zł z
    punktu nie będzie (chociaż widziałem gdzieś nawet 300zł - znaczy tak: 2
    punkty ok 1200zeta i każdy kolejny ok. 300 zł) ale tysiak z punktu to
    przegięcie już nie mówiąc o tym czymś "po wyżej trzech".

    --
    ZauraK