  • Data: 2007-08-20 16:22:51
    Temat: Re: Geodeta i wyznaczanie granic
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ZauraK w <news:fabtsp$dr5$1@news.onet.pl>:

    > No to albo masz trójkątną działkę, albo brakuje jeszcze jednego słupka.

    Eeee, okrąg da się opisać na każdym trójkącie...

    <q>
    a reszte kazał sobie wyznaczyc samemu "na oko" no wyznaczył
    ruchem reki w jaki kierunek ma moje oko patrzec i postawic sobie tak
    plot.
    </q>

    No właśnie, machnął ręką zakreślając okrąg po tych trzech słupkach i pewnie
    powiedział: "o tu ostrokół trzeba" ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]