  • Data: 2010-04-08 08:23:04
    Temat: Re: Fałszywy z premedytacją cennik Play-a?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wojciech Bancer napisał(a) :

    > No to przecież sam podałeś cennik promocyjny w swoim pierwszym poście?
    > (61 gr / min na 801 xxx xxx).

    W podobny sposób można wydać sto cenników dotyczących konkretnych
    przedziałów numeracyjnych. I nie informować o tych cennikach. Gdzieś
    tam tylko wrzucić na www informację, że coś takiego istnieje.
    Jako jedyny i obowiązujący można rozpropagować, po wydaniu tamtych
    stu, cennik "główny". A potem powoływać się na jakieś dziwne cenniki
    dotyczące tego konkretnego numeru.

    Chyba oczywistym jest, że klient chcący dzwonić na nietypowy numer,
    najpierw sprawdzi swój cennik od operatora, a potem na jego
    podstawie podejmie decyzję. Nie będzie przeszukiwał całego Internetu
    by sprawdzić czy ten akurat przedział numerów jest objęty jakąś inną
    taryfą. Cennik "główny" wprowadza w błąd.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E