  • Data: 2006-11-23 08:55:21
    Temat: Re: Dziwne wskazania fotoradaru
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odrobinę, ale nie o tyle.
    > Na ogranicznik prędkości dobra jest agrafka - wtedy nie działa, przy
    > lekkim zwarciu. A tachograf? To już musisz spytać sie kierowcy, jak to
    > zrobił.

    Dlaczego uwazasz, ze kierowca jechal szybciej niz wskazuje tacho.
    Znajomy mial kiedys problem, jakoby jechal autosanem (jaki stary model)
    okolo 100km/h. Jego autobus w duzych bulach wyciaga 80.
    Okazalo sie ze fotka byla "pstryknieta" w momencie jak wyprzdzala
    go osobowka - widac bylo ledwo zderzak osobowego.

    Mandatu nie placil.