  • Data: 2006-12-05 18:36:15
    Temat: Re: Dziwne wskazania fotoradaru
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:el3d15$jie$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czytać nie umiesz? Pisze o agrafce i ograniczniku prędkości, a nie o
    > tachografie.
    > I widziałem takie "załatwienie" ogranicznika prędkości.

    Nieslusznie laczysz dwa pojecia. Ogranicznik zwany tez przez kierowcow
    kagancem i wskazania tachografu.Sa one niezalezne.
    O ile ogranicznik mozna faktycznie zdjac przy pomocy agrafki, o tyle
    wskazania tacho sa dowodem. Szczegolnie, ze tachograf musi miec swiadectwo
    uwierzytelnienia. Jezeli wiec autor postu oswiadcza, ze tego dnia kierowca
    nie przekroczyl 90 km/h to ma dowod w postaci wskazan urzadzania
    zalegalizowanego przez urzad miar czyli techografu.
    Ciekawe czy fotoradar mial wazna legalizacje bo z tego co slyszalem to
    roznie z tym bywa.
    Byl przypadek starego Jelcza ktory nie mogl wyciagnac tyle ile pokazal
    fotoradar.