  • Data: 2006-12-05 21:51:26
    Temat: Re: Dziwne wskazania fotoradaru
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:el4esj$4hu$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Toż właśnie o tym piszę i niczego nie łączę. Na ogranicznik jest metoda
    > którą znam, a na tachograf metody nie znam. Napisałem że metodę tę zna
    > pewnie ten kierowca, który jechał za szybko.

    Ale wtedy- gdyby przyjac ze wepchnal pod przekaznik agrafke, tacho
    wykazaloby przekroczenie predkosci a autor postu twierdzi, ze ma cyfrowe
    tacho, ktore takiego czegos nie wykazalo. Przyznam, ze nie slyszalem o
    mozliwosciach podrabiania wskazan tego sprzetu ( zwykle tak- cyfrowe
    Simensa- jest podobno nie do podrobienia). Zapewne jest karta kierowcy itd.
    Reszte oceni sad.

    Co do meritum watku to kwestionowalbym wskazania fotoradaru opierajac sie o
    wskazania tachografu i jego swiadectwo legalizacji koncowej-
    uwierzytelnienia. Jednoczesnie zadalbym swiadectwa legalizacji fotoradaru z
    okresu zrobienia zdjecia. Podobno kat ustawienia takiego radaru wzgledem
    drogi tez nie jest obojetny, ale to akurat wiem tylko ze slyszenia.:)