  • Data: 2007-11-09 11:06:21
    Temat: Re: Dziedziczenie długów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Nov 2007, Any User wrote:

    > No właśnie - czytałem już, że można przyjąć spadek "z dobrodziejstwem
    > inwentarza", albo "domyślnie". O co w tym chodzi, jaka jest różnica?

    Jest jeszcze jedna, drobna różnica, na którą "standardowo" można
    wpaść, ale nie musi rzucić się w oczy w 1. podejściu - a nikt o niej
    nie wspomniał (i często w podobnych wątkach nie wspomina).
    "Standardowo", czyli... chodzi o pieniądze :)

    Jak myślisz, czy przyjęcie "z dobrodziejstwem", w razie jakby coś z tego
    spadku (jednak) miało zostać, odbywa się *za darmo*?
    Niby kto ma zapłacić komornikowi (bo on taki spadek "rozlicza")?
    ;)

    pzdr, Gotfryd