    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Date: Tue, 29 Jun 2010 11:08:58 +0200

    W dniu 2010-06-29 01:45, mvoicem pisze:
    > Wiesz, jak instytucja państwowa zamawia to i jest drogie. Jakoś mi się
    > nie chce wierzyć w to że kamerka kosztuje 1/10 ceny samochodu.

    No to poszukaj sobie ile kosztuje taki zestaw. Bo ja sobie chciałem 1
    sztukę zamontować do przodu i coś koło 2kzł kosztowało.

    > Poza tym, kamerka mogłaby być opcjonalna (ktoś nie chce - jedzie
    > samochodem bez kamerki).

    Ale po to wprowadzili kamerki, żeby ukrócić korupcję i stronniczość.
    Więc chcesz, żeby ten, co ma ,,załatwiony'' egzamin wybierał wersję bez?

    > Hmm, może się nie znam. Ale co jest tak skomplikowanego w instalacji że
    > nie można tego plum - założyć?

    Kable ,,na choinkę'' chcesz popodwieszać? Przecież to trzeba
    rozprowadzić kable, założyć centralkę, zagwarantować działanie.

    > Co ty z tym dowozem. W znanych mi przypadkach (łącznie z moim) kursant
    > był dowożony na egzamin tak czy inaczej

    Dziwne, godzina na dojazd do WORD, kilka godzin egzaminu... Który
    kursant za to zapłaci? U nas wszyscy jeżdżą sami. Może ciebie było stać
    na 200zł na dojazd na egzamin, ale większość woli zapłacić 3,50 na
    bilet, czy ile tam teraz bilet kosztuje, albo poprosić kolegę o
    zawiezienie.

    > (zazwyczaj to byłą ostatnia
    > lekcja kursu).

    Nie może to być ostatnia lekcja kursu, bo na egzamin się czeka około
    miesiąca od egzaminu wewnętrznego. Więc co najwyżej dodatkowa lekcja,
    wykupiona oddzielnie.

    > Dla WORDu - owszem. Niekoniecznie dla OSKów.

    Przecie OSKi teraz nic nie płacą, a właśnie WORD płaci. A dokładniej
    mówiąc, kursant w cenie egzaminu. Więc dla kursanta tak jest
    najwygodniej i najtaniej. Dla OSKów też, bo jak jest jednolita baza
    samochodów, to jest łatwiej logistycznie. Kiedyś były 2 samochody do
    wyboru i OSKi musiały mieć 2 modele dostępne. Teraz na szczęście jest
    jeden. Jakby było ich N to by się dopiero zrobiło wesoło.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm