  • Data: 2010-06-29 09:15:22
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-29 01:38, mvoicem pisze:
    > Dlaczego wypożyczenie od OSK ma być duuuuuuuużo droższe od wypożyczenia
    > od Word?

    No przecie pisałem w drugim liście. Word ma zakupionych nie wiem ile
    aut.... Strzelmy, że 100. Utrzymanie bazy 100 samochodów egzaminacyjnych
    w jednym WORDzie jest zdecydowanie tańsze niż np. 500 (a może i więcej w
    sumie jest w całym województwie OSKów) samochodów egzaminacyjnych
    rozproszonych po całym ogromnym terenie. Do tego faworyzuje to duże
    OSKi. Dochodzi do tego koszt dostarczenia auta na egzamin oraz koszt
    zatrudnienia Opiekuna Auta W Czasie Egzaminu.

    Logistycznie dość dziwny pomysł. A komputery i klawiatury na egzamin
    teoretyczny? Też ma donosić kursant?

    A plac manewrowy? Może zamiast utrzymania placu przez Word zrobimy
    dostarczanie placów przez kursanta. No wiem, zaszalałem, ale chcę
    pokazać dziwność tych twierdzeń.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?