  • Data: 2010-06-29 09:29:07
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No przecie pisałem w drugim liście. Word ma zakupionych nie wiem ile
    > aut.... Strzelmy, że 100. Utrzymanie bazy 100 samochodów egzaminacyjnych
    > w jednym WORDzie jest zdecydowanie tańsze niż np. 500 (a może i więcej w
    > sumie jest w całym województwie OSKów) samochodów egzaminacyjnych
    > rozproszonych po całym ogromnym terenie. Do tego faworyzuje to duże
    > OSKi. Dochodzi do tego koszt dostarczenia auta na egzamin oraz koszt
    > zatrudnienia Opiekuna Auta W Czasie Egzaminu.
    >

    > Logistycznie dość dziwny pomysł.

    Nie wiem kiedy robiłeś prawo jazdy, ale ja zdawałam na samochodzie
    ośrodka, mój instruktor siedział z tyłu (z drugim kursantem,
    zmienialiśmy się w połowie trasy - dziś nie do pomyślenia).
    Egzaminator przyjechał do szkoły, manewry były na szkolnym placu i tam
    baza "przesiadkowa" dla kolejnych zdających.

    Wszystko elegancko logistycznie zgrane - może dlatego, że organizacją
    zajęła się szkoła, czyli prywatny biznes a nie urzędnicy.
    A i finansowo musiało się szkole opłacać - to już były czasy kapitalizu,
    na dodatek tego młodego i zajadłego - początek lat 90-tych.

    Jeżeli to jest problem, to na pewno nie logistyczny.
    Może więcej okazji do łapownictwa, ale to inna sprawa.

    A, duże szkoły - moja miała 6 samochodów o ile dobrze pamiętam.
    Plus jeden motocykl "Kobóz" (zapalał się wyłącznie na pych) i traktor z
    przyczepą.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813