  • Data: 2010-06-28 19:33:01
    Temat: Re: Dyskryminacja zdających na prawo jazdy
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-28 14:12, mvoicem pisze:
    > OSK może mieć zamontowaną kamerę.

    Może. Ale to drogie, przy 10 np. autach daje kwotę równą kolejnemu
    samochodowi.

    > Można zamontować kamerę przenośną.

    Nie można. Zbyt skomplikowana instalacja, żeby to tak PLUM założyć. Poza
    tym uważasz, że taniej będzie jak wszystkie OSK w kraju zakupią auta i
    sprzęt i będą obsługiwały (w tym dowóz) ich na egzamin? Nie wiem ile aut
    ma WORD ale to i tak jest kropelka w liczbie OSKów. A do tego praca
    dowiziciela auta na egzamin i kursant znów beknie koszmarną kasę. W imię
    czego? Zdecydowanie taniej jest kupić i utrzymywać pojazdy w WORDzie.

    > A po co egzaminator ma coś mówić o jego stanie?

    Może się bać jechać złomem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?