  • Data: 2022-08-13 15:56:34
    Temat: Re: Dwie działki i rów.
    Od: anna <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 15:45:41 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To, co próbujesz zrobić nie jest zbyt mądre. Prosisz o pomoc, a
    > jednocześnie ukrywasz prawdę. Weź pod uwagę, że udzielający Ci pomocy -
    > porady nie są jasnowidzami i pomoc będzie dopasowana do tego, co
    > piszesz. Jak piszesz nieprawdę, to i sugestie mogą być nietrafione.

    A co próbuje zrobić, co wg. Ciebie Robercie jest "nie jest zbyt mądre"?
    Gdzie ukrywam prawdę? Nie oczekuję od nikogo "jasnowidzenia" wszystko jest
    wyjaśnione klarownie na tych tzw. "mapkach". Opisałam wszystko tak jak to
    zostało mi przekazane i po oglądnięciu terenu, pisze o tym co zobaczyłam.

    Nie wiem tylko dlaczego zacząłeś pisać do mnie w "gałęzi" w której
    jeszcze toleruję niejakiego Krisa, który to, jak już zapewne zdążyłeś
    zauważyć, że nie dość, że nie ma nic do powiedzenie w tym temacie, to
    jeszcze od samego początku zachowuje się dość dziwnie.