  • Data: 2009-02-15 12:56:53
    Temat: Re: Dlaczego polska legislacja jest tak niechlujna?
    Od: Kimba <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Śląski pisze:

    > W rozmowach koleżenskich, argumentowano mi, że pewnie chodzi o
    > zapewnienie bytu prawnikom i rozmaitym wydawnictwom zbierającym ten
    > burdel do kupy.

    A co ma do tego "byt prawników" ? Ustawy te uchwalają posłowie, którzy
    z prawnikami w zdecydowanej większości mają niewiele wspólnego.
    W wielu krajach obowiązują kodeksy z XIX wieku i jakoś prawnicy na brak
    pracy nie narzekają.
    U nas Prawo wekslowe jest z 1936 r. i też jest ok. Oby posłowie sobie
    nie przypomnieli, że czegoś jeszcze nie znowelizowali ! ;)