eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
  • Data: 2013-10-21 16:18:43
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-21 08:15, Danusia wrote:

> [...]
    > pełnego ubezpieczenia łącznie z emeryturą (czyli tak jak w Polsce ma
    > każdy pracujący i płacący składki [przymusowo]). Polak który tam trafi
    > ma opad szczęki kiedy sie dowiaduje że nikt go nie pogrzebie, bo tam
    > nie ma w ramach ubezpieczenia zasiłku pogrzebowego, trzeba sie
    > dodatkowo ubezpieczyć. Ten kraj to USA a Ty oczywiście chcesz te
    > zwyczaje przenieść do Europy, przenieść do Polski. W końcu wyborcy Obamy
    > jednoznacznie powiedzieli że tak źle nie ma nigdzie na świecie i trzeba
    > to zmienić na tak jak jest w cywilizowanej Europie, czy Polsce (gdzie

    I dlatego owi, tak okrutnie wyzyskiwani Amerykanie masowo emigrują do
    Polski, tej zielonej wyspy, gdzie obywatele pławią sie w emerytalnych
    luksusach, a także w leczeni są w komfortowych warunkach
    ;-))

    > Gdybyś w tej chwili w Polsce zabrał ubezpieczenie ZUS i NFZ 30%
    > obywateli, to wybuchłaby natychmiast rewolucja, a Ty zwisł byś na
    > głównym drzewie w Warszawie i to pewnie do góry nogami, abyś mógł przed
    > śmiercią przemyśleć jak byłeś głupi.

    1.Masz inne ode mnie poglądy nad którymi, jak sądzę, nie potrafiłas się
    zastanowić (swoją drogą to w tym ZUS-ie niezłe macie pranie mózgów;-),
    ale to nie upoważnia ciebie do obrażania mnie!
    2. Najwyraźniej uwazasz, że świadczenia z ZUS-u biorą się z powietrza;-
    czy naprawde myślisz, że większość ludzi uważa, że korzystniej dla nich
    jest nie samemu zaspakajać swoje potrzeby, ale raczej (i to przymusowo!)
    oddawać SWOJE pieniądze jakiemuś nieznającego ich urzędnikowi w ZUS_ie
    (np. Danusi), utrzymywać go sowicie wraz z całą tą biurokratyczną
    maszyną, bo to ten urzedas wie od nich samych lepiej, co dla nich jest
    najkorzystniejsze i to on dokona najlepiej podziału, co im w postaci
    świadczeń zwrócić, a co sobie zawłaszczyć..

    Mam zatem dla ciebie podobną propozycje,- oddaj mi swoje pieniądze, ja z
    nich się utrzymam, a RESZTĘ tobie oddam (w postaci różnych swiadczeń,
    oczywiście na warunkach, jakie uznam, ze sa dla ciebie korzystne! Nie
    chcesz; -a to dlaczego? - przeciez tak dokładnie działa ten twój
    wspaniały system ZUS! ( no i generalnie tak chcą świat urzadzić ci, co
    uważają się za lewicę, choc w istocie to czysty faszyzm).

    A na marginesie, wcale nie jestem pewien, że lud burzyłby się, gdyby
    zamiast zabierać mu pieniądze na ZUS otrzymywałby co miesiąc przeciętnie
    dodatkowe ok. 1520 zł do kieszeni, z którymi mógłby zrobic to, co
    uznałby sam za najkorzystniejsze dla niego!