    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- moje prywatne stanowisko.
    Date: Thu, 25 Nov 2004 13:19:47 +0100
    <cnfb24$d24$1@news.onet.pl> <cnfbdv$ch6$3@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <o...@k...it-net.pl>
    <cnff1n$88o$4@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cng9h7$20np$1@news2.ipartners.pl>
    <cnhmgh$425$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> <cnj426$hok$1@news2.ipartners.pl>
    <cnkeun$bsh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <o...@k...it-net.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <co307c$9bp$2@news2.ipartners.pl>
    <1ofe350iycrg8$.dlg@lepper.institute.com>
    <o...@k...it-net.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <o...@k...it-net.pl>
    <u5tosp9le6s$.dlg@lepper.institute.com>
    <o...@k...it-net.pl>

    Rodrig Falkenstein pisze:

    > Tym, że numer 0-700 jet numerem premium, a numery premium charakteryzują
    > się tym, że za połączenie z nimi nalezy zapłacić ich włascicielowi.

    Zaraz zaraz.. nie na skroty..
    Czym jes NUMERY roznia...
    ze jak zaczyna sie od 0 700 to drozej, a jak od 0 607 to taniej..
    jedna szustka wiecej i troche poprzestawiane.. no to czemu drozej ?

    > Bo to jest tak. TPSA, odpowiadając na zaptrzebaowanie rynku uruchomiła
    > numery Premium. Każdy może sobie taki numer wydzierżawić i wstawić tam co
    > tylko mu się żywnie podoba, moga to być dyszenia gorącej panienki albo
    > przepis na gorącą zupę.

    cieplo cieplo.....
    Odpowiadajac na zapotrzebowanie TP SA uruchomila USLUGE, polegajaca na tym,
    ze mozna OTRZYMAC OPLATE, proporcjonalna do czasu polaczenia..

    To nie numerki/cyferki sie roznia tylko USLUGI i to za te inna usluge sie
    placi..
    > Osoba dzierzawiąca numer otrzymuje prawo do
    > pobierania za połączenie z nim okreslonwj sumy pieniędzy za minutę.

    A niby dlaczego TP SA ma placic komus "za polaczenie z nim" ?
    bo dobra ciotka z ameryki jest ?

    Nooooo chyba ze TP SA swiadczy mujakas usluge.... wtedy zrozumiale...

    (Wlasciwie to mnie to nie obchodzi dokad mi TP SA nie wciska kitu,
    ze kazs sobieplacic "za zestawienie i utrzymanie polaczenia)

    > Te
    > pieniądze ma zapłacić im telekomunikacja za łączenie z owym numerem swoich
    > abonentów. Jednocześnie dierżawca numeru musi zapłacić Telekomunikacji za
    > dzierżawę łączy, numeru i pomysłu. Żeby pieniądze dwa razy nie krążyły to
    > się odpowiednią sumę potraca z tego co tepsa ma zapłacić dzierązwcy. Teraz
    > jasne?

    Jasne..
    jak zadzwonie na radio taxi, by mi wino przywiezli, to sklep ma zaplacic
    taksowkarzowi za taksowke, a taksowkasz im za flaszke..

    ja tylkoplace 300 zl za usluge
    kurs premium taksowka - a czego, to taksowkarza nie obchodzi,

    > Może tak:
    > Kowalski ma lokal, ale nie ma pomysłu. Malinowski dzierżawi lokal od
    > Kowalskiego i urządza tam restaurację. Kowalski organizuje wesele dla
    > Wiśniewskiego po 100 zł od osoby. Kowalski zabiera gości wiśniewskiego do
    > restauracji Malinowskiego i płaci mu 70 zł od osoby, bo potrąca zaliczkę
    > na koszty dzierżawy. Następnie Kowalski żąda od wiśniewskiego aby ten mu
    > zapłacił 100 zł od osoby. Teraz jasne?

    Coraz cieplej.....
    ZA CO placi KOWALSKIEMU WISNIEWSKI ?
    JAKA USLUGE swiadczy Kowalski ?
    "udostepnienie lokalu premium", czy organizacje wesela obslugiwanego przez
    Malinowskiego ?

    Pozdrowienia

    Boguslaw