  • Data: 2002-12-18 22:46:02
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <c...@p...com> napisał w wiadomości
    news:atqt4b$162$1@foka.acn.pl...
    > aby podczas poł?czenia przez 020... następowało automatyczne
    przekierowanie
    > na 0700...? Nasz monopolista twierdzi, że TAK!
    > Zainteresowanych tematem i pomoc? w "walce" zapoznam ze szczegółami.
    > ck21

    Nie jest legalne "automatyczne przekierowanie". Bo nie istnieje coś takiego!
    To o czym piszesz polega na:
    1) uruchomieniu programu z internetu, tzw. dialera. Z reguły przeglądarka
    pyta "Czy zainstalować obiekt" np. "Super zajebista przeglądarka porno.exe".
    Użytkownik odpowiada bardziej lub (na ogół) mniej świadomie "Tak".
    2) Dialer rozłącza połączenie z TP i łączy ponownie na 0700
    3) Po drugiej stronie zgłasza się modem i następuje przyłączenie do sieci
    przez "konkurencyjnego" ;-) operatora.

    Sama TP nie ma tu nic do powiedzenia. To że komputer czy telefon wybiera
    jakiś tam numer, interesuje ich tylko o tyle, ile trzeba za to zapłacić wg
    taryfy. Sprawa nie do wygrania, na pewno nie z TP. Z prawnego/moralnego
    punktu widzenia można skarżyć użytkownika numeru 0700 czyli autora dialera.
    Też nie do wygrania raczej.

    Na przyszłość: blokada 0700 w TPSA.

    Aha, zaraz zapewne odezwie się Pan Elita.pl prezentując "Stowarzyszenie
    Twórców Internetowych", uprzedzam, nie ładuj się w to! Tylko kretyn podpisze
    ich (jego) pełnomocnictwo "na wszystko". Jeśli moja odpowiedź wydaje Ci się
    mało wiarygodna, spytaj na pl.misc.telefonia.

    Piotr