  • Data: 2002-12-18 23:29:58
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: "Kris" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystko "cacy" ale pytanie pozostaje = czy to legalne aby bez
    potwierdzenia, przez użytkownika usługi TP SA, chęci poniesienia dodatkowych
    kosztów, zmieniano mu obowiązującą taryfę? Operator winien przynajmniej
    uprzedzić swojego klienta o takiej technicznej możliwości. Dalej - call back
    kosztuje ale jest to świadomy wybór dzwoniącego. W necie nie ma przy tej
    usłudze informacji o charakterze i jej kosztach (nadużycie?). Gdzie ochrona
    klienta przed naciąganiem? Nie spotkałem się z taką usługą na "zachodnich"
    stronach. Tam trzeba jednoznacznie, bezpośrednio potwierdzić płatność!
    Pytanie co się dzieje po wyjściu z feralnej strony? Z analizy billingu
    wynika, że dalej jest 0700...
    Blokada 0700... nic nie daje bo moja centrala "cyfrowa" nie realizowała
    takiej opcji. Jeżeli 0700... to także samo 0... a dostęp do 020... wymaga
    0... :) cbdu.
    Skąd Twoja niechęć do walki z tepsą?