  • Data: 2002-12-19 00:34:55
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E010678.5B19A368@elita.pl...
    > Je?li pracuje się w telekomie to znasz odpowiedĽ.

    Ja nie pracuje narazie w żadnym telekomie.

    > Nie przejmuj się gadkami Piotra C. - nienawi?ć przysłania
    > mu rozum.

    nie mam do nikogo nienawiści, jedynie niechęć do #@$%^&* jak Arnold Buzdygan
    alias Elita.pl

    > To co robi TP SA z internetowymi poł?czeniami z numerami 0-700
    > jest przestępstwem.

    1. Nie ma czegoś takiego jak TP SA, jeśli tak bardzo chcesz reprezentować
    pokrzywdzonych, dowiedz się chociaż jak się aktualnie nazywa ta firma

    2. TP SA zestawia połączenie komutowane z operatorem usługi na żądanie
    abonenta polegające na wybraniu numeru. Telekom nie jest duchem świętym aby
    wiedzieć (i) że numer wybrał modem ani (ii) że po drugiej stronie, na
    numerze premium-rate, jest modem i (iii) że abonent nie wie że łączy się z
    tym numerem.

    Nie wiem po co w ogóle ci odpowiadam, bo ztcw wszyscy uważają cie za co
    najmniej głupka. Ale naucz sie jednej rzeczy: jak sie na czymś nie znasz,
    nie odpowiadaj, bo możesz tylko krzywde komuś wyrządzić. Nie wystarczy, że
    wydaje ci sie, że sie znasz. Nawet na seksie sie nie znasz, bo na
    pl.soc.seks już od dawna jesteś przegrany za swoje delikatnie mówiąc herezje

    PS. Tylko nie próbuj mnie zaskarżać ani pisać do abuse w ICPNet albo
    mabanana.com, bo stracisz tylko czas.