  • Data: 2002-12-19 00:00:29
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: Markiz de Vonvanfon <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elita.pl wrote:

    > To zwykłe oszustwo.
    > Jeżeli naciągnęli Cię na taki numer to zapraszam na
    > http://www.sti.org.pl/

    " Wystąpimy w Twoim imieniu do sądu przeciwko TP SA w celu
    zwrotu pobranych od Ciebie pieniędzy powołując się na art.
    286 kodeksu karnego, który mówi:
    "Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
    inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub
    cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo
    wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania
    przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia
    wolności od 6 miesięcy do lat 8." ."

    Mam pytanie. Ktoś ci takich rzeczy naopowiadał czy sam je
    wymysliłeś?

    --
    Markiz de Vonvanfon