eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
  • Data: 2019-01-03 16:34:52
    Temat: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03-01-19 o 10:44, J.F. pisze:

    > No ale zobacz co za niesprawiedliwosc - sad uznal, ze ofiara sama sie
    > przyczynila, a czy ma dowod, ze rzucal w policjantow kamieniami ?

    Ile jest w artykule, tyle musi Ci wystarczyć. Nie będę szerszych
    informacji udzielał, natomiast chciałem zobrazować, że takie unormowania
    są i działają.

    > Dwa mi chodzo po glowie - łodzkie Juwenalia i pomylona amunicja.
    > Oraz ta sprawa w Poznaniu, gdy policjanci pomylili osoby.
    739.html
    > I tylko jednego nie widze - niewinna studentka dostala wiecej niz
    > "szalikowiec" co sie przyczynil ?
    > Czy tyle samo ?
    > A moze szalikowiec tez niewinny ?

    Tu wina lub jej brak nie na żadnego znaczenia.

    > Ale moze jednak komenda powinna wyplacac odszkodowanie - jakby tak
    > funkcjonariusze rok bez premii byli i po wodke musieli piechota chodzic,
    > to by zaczeli patrzec co koledzy robia i czy to zgodne z prawem :-)

    Wypadki się zdarzają. Nie wszystkie są skutkiem naruszenia prawa.
    Powodów nieporozumień bywa wiele. Dąży sie do doskonałości, ale