  • Data: 2010-06-30 20:10:19
    Temat: Re: Czy nazwa podlega prawu autorskiemu?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 21:07:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No właśnie, można? Bo mi się kołatało, że te prawa są niezbywalne.

    Zbywalność nie ma nic wspólnego z zobowiązaniem do niewykonywania
    autorskich praw osobistych. Nawet na Wikipedii o tym piszą.

    > No ale mówię o tym, co zrobić, jak ktoś wygra konkurs, a potem będzie
    > się domagał.

    Dać mu papier, w którym zobowiąże się, że nie będzie z nich korzystał.
    Albo zapłać kancelarii, to Ci napiszą taki papier.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl