  • Data: 2010-07-01 09:07:09
    Temat: Re: Czy nazwa podlega prawu autorskiemu?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 11:00:45 +0200, mvoicem napisał(a):

    > No to co to za niezbywalność? . To tak jakbym się zobowiązał do
    > niewykonywania swoich praw do wolności osobistej na rzecz tego i
    > tamtego. Czyste niewolnictwo.

    Takie samo jak np. umowa o zakazie konkurencji bądź o zachowaniu
    poufności. Też ograniczasz swoje niezbywalne konstytucyjne uprawnienia --
    swobody pracy oraz wolnego słowa.

    > Niech mi ktoś przystępnie wytłumaczy różnicę między zbyciem a
    > zrzeczeniem się wykonywania, bo jakoś to mi "nie wchodzi".

    Zbycie czyli przeniesienie praw. A zrzeczenie się wykonywania to
    oświadczenie "ja nie będę w tym mieszał".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/