  • Data: 2002-11-21 09:27:54
    Temat: Re: Czy można kserować książki?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Brodek" <B...@O...pl> wrote in message news:ari7a5$od8$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:ari5np$t1h$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > A więc nie zarabiałeś głową. A tego przede wszystkim dotyczyło pytanie...
    > Przykro mi, ale to nie jest rozmowa o hobby i prowadzeniu ogródków
    > działkowych.

    Zarabiam WYLACZNIE glowa, choc mam w zyciorysie 9 lat pracy pod ziemia - w
    kopalni.

    A kiedys jeden Pan tlumaczyl mi tak:

    Siedziales w wiezieniu - nie ? to o czym mozesz rozmawiac.....
    Jak tyozesz cokolwiek mowic o przestepczosci....

    To nie byla rozmowa o zarabianiu i o losie "autorow", a o prawie.
    Napisale mze prawo jest zle i gotow jestem to dalej uzasadniac,
    podobnie jak moge napisac ze prawo karne jest wg mnie zle
    (choc nie siedzialem w wiezieniu).

    Boguslaw