  • Data: 2009-11-15 17:34:56
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 18:20, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Widzisz. Bylem pare razy w Multikinie Ursynow (mieszkam zaraz obok) i w
    > zyciu regulaminu nie widzialem. Jak rezerwuje bilet online to tez nie ma
    > slowa o regulaminie.
    >
    > Szczerze mowiac, do tego watku nawet nie wiedzialem o jego istnieniu ;)

    No tak ale Twoj osobniczy przypadek nie ma wplywu na zasade prawna,
    ktora mowi o wzorcach umownych i ich obowiazywaniu. Zwyczajowo przy
    uslugach masowych przedsiebiorcy stosuja regulaminy i trzeba sie z tym
    pogodzic bo to jest normalne i ma solidne podstawy w KC.

    Nie wiem czy w Multikinie ursynow ten regulamin jest wywieszony -
    mysle, ze nawet jesli by byl to pewnie tez bys go nie zauwazyl [bo
    wejscie do kina jest duze, hol maja spory, kartka a4 gdzies na scianie
    pewnie nie zwrocilaby niczyjej uwagi].

    Przedsiebiorca musi nam zapewnic mozliwosc zapoznania sie z
    regulaminem "z latwoscia" - moze to byc przez wywieszenie, moze tez
    byc w innej formie. Trduno zdecydowac co bedzie forma "z latwoscia".
    Na 100% jednak celem przepisu jest przerzucenie aktywnosci na druga
    strone. To Ty musisz wykazac inicjatywe - Ty musisz chciec zapoznac
    sie z regulamieniem. Przedsiebiorca musi jedynie zapewnic zeby bylo to
    latwe.