  • Data: 2008-01-13 11:40:58
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paweł Staszewski napisał:

    > Tak jasne a co czesto cos wynosisz ze sklepu ?

    Momencik, nie widze zwiazku.

    > Bez przesady.
    > Monitoring jest po to wlasnie zeby nikt nic nie kradl a jak ukradnie
    > zeby bylo wiadomo kto.

    Znaczy - jestem traktowany jako zlodziej? I patrza mi na rece czy nie
    krtadne? No to to juz chyba jest zabronione, ze trasktuje sie obywatela
    jak zlodzieja.

    Moze zaczac nalezy panalizowanie profilaktyczne, jak na "raporcie
    mniejszosci" - wiemy, ze ukradnie - trzeba go aresztowac i wymierzyc kare.

    > A jak sobie wyobrazasz sytuacje np.
    > Mam salon z monitoringiem.
    > 1. Ty sobie do niego wchodzisz.
    > 2. Kazesz mi wylaczyc monitoring.
    > 3. Ja wylacam monitoring
    > 4. ktos inny kradnie w tym momecie cos ze sklepu.

    To jest twoj problem.

    > 5. zatrzymuje was wszystkich w sklepie wraz z Toba jako glownego
    > podejrzanego.

    Ograniczasz mi bezpodstawnie wolnosc? To ja wzywam policje i oni juz ci
    wytlumacza, co zlego zrobiles.

    > Powiedz mi co ogranicza ta kamera ? przeszkadza Ci w chodzeniu ?
    > Przytlacza Cie ?
    > Czujesz sie osaczony ?

    tak, czuje sie osaczony, a do tego wiem, ze ktos gdzies nagrywa kazdy
    moment mojej wizyty, a ja sobie nei zycze byc nagrywanym gdy drapie sie
    po dupie...

    > Ok a czy jak idziesz chodnikiem to kazesz wszystkim przechodzacym obok
    > nie patrzec na siebie ?

    Momencik, ja mowie o nagrywaniu - czy kazdy z tych przechodniow idzi ei
    mnie nagrywa?

    > No bez przesady.

    A wlasnie ze z odrobina zasmazki ;)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"