  • Data: 2003-07-09 10:44:54
    Temat: Re: Czy Wam się to podoba ??? Urlop na żądanie.
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > ale o co ci chodzi ?

    Po pierwsze: Chodzi mi o to .... by urlop na żądanie był obowiązkowo
    zgłaszany na piśmie ... a nie, jak sugerują wszyscy np. telefonicznie, przez
    Świętego Piotra lub Maryję, przecież pracownik może być wierzący i może się
    zwrócić do swoich sił nadprzyrodzonych o przekazanie wiadomości. ...... albo
    zadzwoni do mnie i powie, że jestem idiotą ..... a przed sądem będzie
    udwadniał, że właśnie wtedy bełkotam mi w pijanym widzie o urlopie.

    Po drugie: To chciałbym mieć możliwość nie dać tego urlopu..... :))))))

    > sprawa jest jasna jak drut:
    > 4 dni masz obowiązek udzielić wtedy kiedy pracownik tego zechce, a Ty go
    możesz
    > co najwyżej zwolnić nastęnego dnia, a urlop i tak musisz mu dać.

    Jutro ..... jutro to ja mogę wszystkich pracowników zwolnić ..... surowiec
    ma tylko 12 godzin trwałości a potem to będę Ciebie częstował aż dostaniesz
    "rzadkie nazwisko" :)))))))))))
    Co mi z tego, że dwóch pracowników ma prawo .... jak ja zatonę ...... czyż
    nie idiotyzm ?
    Ja poprostu szukam .... i dmucham na zimne.
    JASNEEEEEEEEEEE ???

    pozdrawiam
    fart