    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz
    Niepodległości?"
    Date: Tue, 24 Nov 2020 13:59:12 +0100
    <5fb6a417$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <rp69gj$3cr$1@gioia.aioe.org>
    <5fb7cbc5$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <rp8l5d$149q$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rp8mco$1qg7$1@gioia.aioe.org>
    <5fb7e27f$0$501$65785112@news.neostrada.pl> <rp8rgu$j12$1@gioia.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <rpfmbk$4pd$2@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rpfoab$son$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <rpg2au$1fc3$1@gioia.aioe.org>
    <5fbb9e7b$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbbac86$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbbcc85$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbc154f$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fbc18c9$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <rpic8g$lsq$1@gioia.aioe.org>
    <5fbcd5dc$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <rpira3$1nmr$1@gioia.aioe.org>
    <5fbcf495$0$503$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 24-11-2020 o 12:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > Tylko z tego co czytam, to w 2015 bylo w nim 7 mld, a w 2019
    > prognozowano 20 mld - mimo podkradania.

    https://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/1232780,rzad-
    sie-ga-po-pieniadze-z-fgsp.html

    Wcześniej był nawis związany z kradzieżą oszczędności emerytalnych przez PO

    > Jakby tak sie wstrzymal do konca kadencji, to moze mialaby PO jeszcze
    > jedna, a na pewno PiS mialby problem skad wziac na 500+.
    > Niby prosta sprawa - z OFE, ale wtedy bym mowil, ze Kaczynski mnie
    > okradl :-)

    Jakby nie musieli i nie doprowadzili politykom ciepłej wody do sytuacji,
    że przekroczyliby konstytucyjną wysokość zadłużenia.

    > Warszawa to IMO oglasza przetarg :-)

    Przetarg na wywóz, ale trzeba jeszcze miec dokąd wywozić.

    > Hm, a co to za gmina?
    > Bo wydaje mi sie, ze wlasnie gminy mialy sobie organizowac, ale one
    > chetnie jakis miedzygminny organizowaly wspolnie ...
    >
    > Zly wojewoda, czy pechowa gmina ?
    Kilka gmin:
    https://www.parzeczew.pl/dlaczego-smieci-musza-byc-d
    rogie/