  • Data: 2020-11-24 18:31:17
    Temat: Re: Czy Trzaskowski złamał prawo "nie wyrażając zgody" na Marsz Niepodległości?"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2020 o 18:10, J.F. pisze:

    > A rodzic, w koncu tez obywatel i wyborca, zyczy sobie, zeby dziecko
    > chodzilo na religie bez komplikacji.

    To niech średnią hawajską dorzucą? Póki co mamy przynajmniej teoretyczny
    rozdział kościoła od państwa, więc jak rodzic ma jakąś sprawę do
    kościoła to niech idzie z dzieckiem do kościoła.

    > Zeby np nie musial sie zrywac z pracy, odbierac ze szkoly i odprowadzac
    > do kosciola.

    Całe szczęście, że msze są w niedziele;)

    > No to znow lepiej, jesli to bedzie dyrektor szkoly :-)

    Jest to jakiś argument. Niestety miał być żart, a ja odpisuję poważnie.

    --
    Shrek