eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Bąkiewiczowi grozi realistycznie wyrok nie w zawieszeniu? [Protesty Strajku Kobiet W KOŚCIOŁACH (2020)] › Re: Czy Bąkiewiczowi grozi realistycznie wyrok nie w zawieszeniu? [Protesty Strajku Kobiet W KOŚCIOŁACH (2020)]
  • Data: 2021-10-14 16:23:48
    Temat: Re: Czy Bąkiewiczowi grozi realistycznie wyrok nie w zawieszeniu? [Protesty Strajku Kobiet W KOŚCIOŁACH (2020)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Obrona konieczna tu w ogóle nie może mieć zastosowania, bowiem zachodzi
    > oczywista dysproporcja pomiędzy dobrem chronionym (porządek publiczny),
    > a poswięcanym (wolność, zdrowie).

    Obrona konieczna była ekstremalnym przykładem "wyłączenia". Akurat
    obrona konieczna w tym przypadku praktycznie na pewno nie zaszła.

    > Co to znaczy "wtargnąć"? Moze po prostu chciała wejść.

    Skończmy z tą "gdybologią" bez zacytowania dokładniejszych opisów bo
    nasze domysły są "niezgodne" a ty jakoś się nie rwiesz interpretować
    nierozstrzygniętych (zwięzłością opisu zdarzenia) wątpliwości na korzyść
    oskarżanego :-)

    > Dla mnie o wiele poważniejszym problemem jest stworzenie bojówki

    A czego oczekujesz jak policja ma ważniejsze sprawy na głowie a w
    praktyce równie zorganizowane bojówki są odpierane?
    [ To nie jest *całkowite* rozgrzeszenie ]

    --
    A. Filip