    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3
    Date: Thu, 14 Mar 2024 10:30:24 +0100

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> pisze:
> [...]
    przegral-przed-sadem-pierwszy-taki-wyrok-w-polsce,nI
    d,7387887

    > A jak powiedzą, że nie mamy pańskie płaszcza?

    To po pierwsze jest sporawa szansa że *Irlandzki* sąd przyklepie
    egzekwowalność wyroku sądu RP3. Po drugie sąd/RP3 może się przejechać
    po sprzedaży (reklam) Facebooka w Polsce - "Jaki bat taka jurysdykcja".
    Jak Polska była dla zagranicznej firmy internetowej "śladowym rynkiem"
    to zagraniczna firma mogła mieć wyroki sądów RP3 w "najgłębszym poważaniu".

    A jak chcesz cynizmu po innej linii: prawo do olania sądów RP3 przez
    firmę "z Irlandii" będzie prawem do olania sądów "Niemiec i Francji".
    Więc IMHO jak to zrobią sądy w Irlandii to IMHO raczej+ po jakichś
    technikaliach konkretnej sprawy a nie po zasadach bardzo ogólnych.

    --
    A. Filip