  • Data: 2024-03-15 03:25:44
    Temat: Re: Cenzorzy z Facebooka przegrali przed sądem RP3
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    io <i...@o...pl.invalid> pisze:

    > Się nie przejmuj, już oni niczego bezprawnego tam nie wpisali tylko
    > społeczne zapotrzebowanie jest na przymuszanie czy okradanie z mienia
    > pod takim czy innym pretekstem.

    > Najlepiej gdyby to się rozeszło w różne mastodony, ale tak się nie stanie.

    Te [osobniki] nie miały nawet na tyle przyzwoitości by dokładnie uzasadnić
    zablokowanemu że zablokowania miało być zgodne z regulaminem.

    "W ocenie sądu SIN nie miała żadnej możliwości odwołania się od takiego
    zablokowania, ani nie mogła w żaden sposób sprawdzić, czy zablokowanie
    tych stron nastąpiło zgodnie z regulaminem, ponieważ spółka META nie
    dawała takiej możliwości."

    --
    A. Filip