    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak maski - tworzenie sztucznej biurokracji
    Date: Mon, 7 Mar 2022 09:04:59 +0100

    Czekam na nakaz, bo niebieskie ludziki napadły mnie w Biedrze w chwili, gdy zsunąłem
    maskę wycierając nos (za każdym razem taki szok
    termiczny po wejściu z zimnego do ciepłego) w momencie chowania chusteczki do tylnej
    kieszeni.
    "Sfilmowałam, że Pan nie miał maseczki".
    Serio.
    Pokazała na kamerę zwieszoną na pasku - nieco powyżej bioder przy wzroście mundurka
    ze 160 cm.
    Jaki kąt widzenia ma taka kamera żeby filmować więcej niż cudze rozporki?
    Odmówiłem mandatu 20 zł (wyśmiałem pindę nomen omen w nos).
    A przy okazji: zażądałem zabezpieczenia dowodu w postaci zabezpieczenia monitoringu w
    sklepie (wszedłem w masce), odpowiedź
    kilkukrotna niebieskiej pindy "nie mam takiego obowiązku".
    Ma mundurowa pinda obowiązek zabezpieczyć dowód na mój wniosek, czy nie ma?
    BTW bardzo miła pracownica sklepu poinformowała mnie, że po jakimś czasie przekazują
    nagrania do centrali, a centrala przechowuje
    nagrania przez kilka lat.