  • Data: 2022-03-16 22:05:27
    Temat: Re: Brak maski - tworzenie sztucznej biurokracji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Było jeszcze wiele innych wad. Swojego czasu wypunktowali to w różnych
    > programach/live'ach prawnicy: Schramm, Nogal, Kubala, Tarnawa-Gwóźdź i
    > kilku innych, których nazwisk teraz nie mogę sobie przypomnieć, ale
    > ogólnie każdy wskazywał nie jedno, ale masę uchybień, aż do
    > najcięższego, czyli nieprawidłowego wprowadzenia stanu którym posługuje
    > się ustawa. Zresztą niektóre z nich są też wypunktowane w wielu wyrokach
    > sądowych. Różni sędziowie wyłapują różne z tych luk.

    Plus zanim dojdzie do prawdziwej rozprawy (nie nakazowym) to obowiązku
    maseczek już nie będzie, więc po temacie. W razie kulsona brać w ciemno
    wniosek do sądu. Jak się chce coś "wygrać" to optymalnie nagrać
    interwencje, potem wezwać kulsona proforma na świadka - jest duża
    szansa, że coś pierdolnie i podpadnie pod składanie fałszywych zeznań.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.