  • Data: 2022-03-07 18:39:21
    Temat: Re: Brak maski - tworzenie sztucznej biurokracji
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2022 o 09:01, kriters pisze:

    > A wystarczy nie być pierdolonym "korona mi spadnie" polaczkiem i tą
    > maskę założyć.

    Tu nie chodzi o z maseczką czy nie, tylko o kwestię czy organy władzy
    państwowej mają zgodnie z konstytucją działać w granicach prawa, czy po
    uważaniu. Być może uważasz to za sprawę nieistotną, bo wystarczy tylko
    podporządkować się uważaniu tego czy innego władcy, ale ja mam na to
    inne zdanie. I kwestia czy maseczki są skuteczne czy nie jest dla mnie
    zupełnie w tej akurat sprawie nieistotna.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.