eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBezprawne przekazanie danych osobowych - wpis do BIKu - moę zażądać odszkodowania? (długie) › Re: Bezprawne przekazanie danych osobowych - wpis do BIKu - moę zażądać odszkodowania? (długie)
  • Data: 2004-04-02 18:50:15
    Temat: Re: Bezprawne przekazanie danych osobowych - wpis do BIKu - moę zażądać odszkodowania? (długie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns94BD9E3DD380Fdmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

    > A czy banki mogą wysyłać dane osobowe ot, tak,
    > czy muszą spełnić jakieś _konkretne_ warunki?
    > Każdy może przetwarzać sobie /dowolne/ dane osobowe,
    > pod _konkretnymi_ warunkami (zgoda, ustawa...)
    > Czy administrator danych te _konkretne_ warunki spełnił?

    Oczywiście, że masz rację. Z tym, że nie sądzę, by bank nie zachował Tych
    przepisów. Tu przecież chodzi o ogromne bazy danych. tego się nie da
    prowadzić sobie na wariackich papierach.

    > A w banku zapewne jest wyznaczony konkretny pracownik jako
    > administrator bazy do.

    Administrator systemu jest wyznaczony. Ale w znaczeniu, w jakim mi się
    wydaje, że Ty to rozumiesz, czyli osoby która ma jedynie dostęp do danych
    osobowych klientów nikogo się nie zatrudnia. No przecież do tych danym
    musi mieć dostęp każdy pracownik w okienku, bo jakby sprawdził, czy osoba
    przed okienkiem jest właścicielem danego konta?