  • Data: 2008-07-24 19:32:58
    Temat: Re: Babcia - szal finansowy (dlugie)
    Od: "edo.z" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lukeg pisze:
    Witam,
    Dziękuję za odpowiedź.

    > art. 527 k.c.?
    Z tego co zrozumiałem czytając ten artykuł, to wierzyciel może wystąpić
    względem osoby kupującej takie mieszkanie o uznanie tej transakcji za
    bezskuteczną. W przypadku uznania ją za taką, wierzyciel ma prawo żądać
    od kupującego zwrotu długu, chyba że kupujący wskaże mienie starszej
    Pani, z którego można zaspokoić roszczenia wierzyciela, czy tak?
    Podsumowując, to kupujący może mieć w takiej sytuacji przechlapane, pod
    warunkiem, że wierzyciel wykaże, że kupujący wiedział o celu transakcji?

    > Ubezwłasnowolnić?
    Jak? Jaka jest procedura aby to zrobić? W jakim zakresie się dokonuje
    się ubezwłasnowolnienia?

    Michał