  • Data: 2008-07-24 19:49:50
    Temat: Re: Babcia - szal finansowy (dlugie)
    Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "edo.z" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g6ald1$eja$1@news.dialog.net.pl...
    > lukeg pisze:
    > Witam,
    > Dziękuję za odpowiedź.

    > Z tego co zrozumiałem czytając ten artykuł, to wierzyciel może wystąpić
    > względem osoby kupującej takie mieszkanie o uznanie tej transakcji za
    > bezskuteczną. W przypadku uznania ją za taką, wierzyciel ma prawo żądać od
    > kupującego zwrotu długu, chyba że kupujący wskaże mienie starszej Pani, z
    > którego można zaspokoić roszczenia wierzyciela, czy tak?
    > Podsumowując, to kupujący może mieć w takiej sytuacji przechlapane, pod
> [...]
    Jesli sprzedając mieszkanie kupisz za jej część kawalerkę to tego nie mozna
    unieważnić,bo babcia nie sprzedaje mieszkania aby pozbyc się majatku tylko
    nastepuje rozdzielenie udziałów.
    Ubezwłasnowolnienie to praktycznie tylko wtedy gdy ktoś
    zagraża zdrowiu(praktycznie zyciu innych) - wtedy przymusowe leczenie,
    odosobnienie i ewentualnie ubezwlasnowolnienie
    lub przy uposledzeniu umysłowym
    To co robi babcia w zaden sposób nie kwalifikuje jej do ubezwłasnowlnienia.
    Kazdemu wolno brac pozyczki zwłaszcza majac majatek pod zastaw.