  • Data: 2010-07-13 06:07:48
    Temat: Re: Automatyczne przedluzenie umowy Aster
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:05:03 +0200, Negro napisał(a):

    > kiedy wypowiedziałeś umowę aster i w jakiej fomie?

    Nie wypowiedział. Po prostu skończyła się umowa, a on nie doczytał, że
    umowa się nie kończy, tylko przedłuża na czas nieokreślony po bandyckich
    stawkach.
    Ja się podepnę pod pytanie, tyle, że do UPC. Czy prawidłowy jest zapis, że
    po zakończeniu umowy zostaje ona przedłużona nie na czas nieokreślony,
    tylko np na 12miesięcy? I jak przegapię termin na wypowiedzenie (co ważne,
    nie jest to miesiąc przed termin, bo to jest już w regulaminu za
    późno,tylko termin wg strony to 90-30 dni przed zakończeniem umowy) to
    jestem związany na następny rok.
    Mało kto przypomina sobie o tym terminie wcześniej niż w ostatnim miesiącu.
    Inna sprawa, że 30 dniowy termin wypowiedzenia przy czasowej umowie jest
    chyba jakimś kuriozum?
    Jak to wygląda od strony prawnej? Czy jeśli koniec umowy mam na 31 lipca, a
    przyjdę do nich 28ego, to firma może mi powiedzieć, że już za późno?

    --
    marcin