  • 1. Data: 2008-09-25 05:31:47
    Temat: Re: Administracja obciążyła mnie
    Od: "karol.ser" <k...@w...pl>

    >Poradźcie co robić z tymi warchołami "żywiącymi się ludzka krwią", no

    Sama jesteś warchoł.
    Administracja nie ma obowiązku zapewniać pogotowaia hydr, ratunkowego i
    helikopterów.
    Za wezwanie prawidłowo cię obciążyli bo ty wezwałaś. Ty powinnaś obiążyć
    sprawcę.

  • 2. Data: 2008-09-25 08:08:26
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karol.ser" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > helikopterów.
    > Za wezwanie prawidłowo cię obciążyli bo ty wezwałaś. Ty powinnaś obiążyć

    tos jej odpowiedzial heheh

  • 3. Data: 2008-09-25 10:13:07
    Od: note11 <n...@e...net>

    > To chyba administracja powinna od razu to zrobić? Jak ja mu to z czynszu
    > potrącę?
    administracja budynku to nie organ egzekucyjny.

  • 4. Data: 2008-09-25 10:23:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Sep 2008, karol.ser wrote:

    > Sama jesteś warchoł.
    > Administracja nie ma obowiązku zapewniać pogotowaia hydr, ratunkowego
    > i helikopterów.

    Musisz jeszcze wyjaśnić jeden szczegół: dlaczego zapłacili.
    Za wezwanie helikoptera też zapłacą i potrącą z czynszu?

    > Za wezwanie prawidłowo cię obciążyli bo ty wezwałaś. Ty powinnaś obiążyć
    > sprawcę.

    Jak dla mnie nie jest oczywiste, czy administracja jakoś nie przyczyniła
    się do utrudnienia zakręcenia wody, np. tak, że tylko ichni hydraulik
    miał klucz a jednocześnie był niedostępny.

    pzdr, Gotfryd