    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV - jeszcze w tej kwestii
    Date: Mon, 10 Mar 2003 21:26:24 +0100

    Użytkownik "Chmielu" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli odbiornik został zarejestrowany w Urzędzie Pocztowym i widnieje w
    > Bankowej Kartotece RTV Banku Pocztowego i dotychczas (lub przez pewien
    czas)
    > były regulowane płatności tytułem RTV, to o zaprzestaniu płacenia można
    > zapomnieć. Dopatrzą się, wyślą do windykacji (oczywiście, sąd po drodze
    też
    > może być) i zciągną z odsetkami.

    Spokojnie spokojnie. Ja nie place od jakis 5 lat. Procedura upominania sie
    polega na tym, ze raz na pol roku albo rzadziej dostaje pismo od urzedu
    pocztowego ze nie zanotowali wplaty za okres od...do. Przysylane listem
    zwyklym. Zadnych komornikow przynajmniej narazie:-))))))

    BTW po jakim czasie sie przedawniaja takie platnosci? 3 lata?

    HaNkA