  • Data: 2012-01-29 06:13:01
    Temat: Re: 60 różnych polityk prywatności
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.01.2012 o 07:08 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > naprawde nie rozumiesz o co chodzi, czy jaja sobie robisz?

    Naprawdę nie rozumiem zagadnienia. Nie jestem prawnikiem, ani nie mam
    wystarczającej wiedzy, dlatego tu dałem post, aby uprzejmie prosić o
    ewentualne rozwinięcie tematu.

    Nie rozumiem, jak w jednej firmie może byc kilkadziesiąt polityk
    prywatności. Może od podstaw. Dlaczego po prostu nie ma jednej.

    --

    Pozdrawiam, Piotr M