  • Data: 2021-05-30 18:32:31
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 17:56, Shrek pisze:
    > Za to przymusowy zus pasuje do przymusowego nfztu,

    ciach

    powyższe dwie głupoty nie są wymogiem koniecznym do istnienia szpitala

    Prawie zawsze prężymy muskuły a
    > potem okazuje się, że w sumie lepiej od razu było się poddać

    To nie jest reguła a zasada odstraszania wielokrotnie zadziałała w
    przeszłości.
    Pomyśl o Putinie pamiętając o interesach które z nim robią Niemcy

    > To jak z lewacką opieką zdrowotną.

    Nie musi być lewacka i nie musi działać jak w socjalistycznych krajach

    To że przez lata wtłaczania do głów motłoch się przyzwyczaił że państwo
    o niego dba wcale nie znaczy że to jest mądre, skuteczne, dobre dla
    pacjentów

    Lepiej być zdrowym niż leżeć w
    > szpitalu - nie?

    Zwłaszcza teraz gdzie lekarze sami kombinują żeby mieć pacjenta z
    kowidem bo droższy?

    Pochowałem teścia i chrzestnego przez pandemię strachu.

    A to wszystko przez trzymanie czapy na lecznictwie przez państwo

    Przez brak profilaktyki i kierowanie kasy na dochodowe leczenie
    beznadziejnych przypadków

    Że debile nie będą się badać. Tak zawsze się znajdzie debil co zrobi
    sobie krzywdę. Dlaczego ja mam o niego dbać i płacić za jego życiowe błędy?