  • Data: 2021-05-31 08:27:44
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 21:09, Shrek pisze:

    > No właśnie - nie jesteś. Dlatego jak będzie ci coś bardziej poważnego,
    > to będziesz narzekał na publiczną służbę zdrowia ale przynajmniej z
    > autopsji:P

    Mam poważną chorobę przez którą nie mogę normalnie pracować.
    Państwowa służba zdrowia rozkłada ręce. Prywatna przynajmniej próbuje mi
    pomóc. Przykładów w rodzinie i znajomych mam od groma.

    Pokrętna Twoja logika. Chodzi o to że pomimo że płacę rzetelnie składki
    to państwówka nie zapewnia mi tego na co się umawialiśmy.
    Idę do prywatnej bo lepiej, szybciej i w sumie taniej.

    Tak Prywaciarze nie robią wszystkiego (choć to też się już zmienia) bo
    dziś są tylko dodatkiem i wynikiem patologii w państwówce.
    Nadal ordynatorzy przyjmują w prywatnych gabinetach gdzie rezerwują
    miejsca na zabiegi/operacje w państwowym szpitalu i o zgrozo nadal
    przyjmują wielotysięczne KOPERTY.

    Ale to trzeba i można ZMIENIĆ

    Wyobraź sobie dzień wolności podatkowej powiedzmy w marcu i Twój wybór
    co zrobisz z tymi dodatkowymi pieniędzmi.
    TAK Jak jesteś debilem to przetupasz i zdechniesz. Ale nie takich
    obywateli potrzebuje społeczeństwo ;-)

    Jak nie jesteś debilem do zainwestujesz przynajmniej w dobre prywatne
    ubezpieczenie które będzie leczyć wszystko i to taniej.

    Państwo nie musi być tu pośrednikiem.
    Nie musi się WPIERDALAĆ we wszystko.

    > Tak - flota myśliwców na zielonych ludzików ze sklepu z ludzikami i na
    > trole na wykopie i pręgierzu:P

    Nie masz o tym pojęcia a posługujesz się medialnymi sloganami.

    > Tylko trzymaj tych harcerzy na krótkiej smyczy - pobiegną za tymi
    > zielonymi ludzikami, kalingrad zajmą i trzecia wojna będzie.

    No właśnie

    > Też w sumie lepiej. A jak to się ma do tych domów dziecka.

    To jest dokładnie ta sama sytuacja. Wymysł biurokraty który marnuje siły
    i środki pod przykrywką państwa opiekuńczego.

    > O, korwiniątko;)

    Tak ciężko trybisz że dopiero sobie uświadomiłeś z kim gadasz?

    Jak masz jaja to się przyznaj na kogo głosowałeś

    Jak mogłeś już głosować ;-)

    A... i dobrze by było znać program tej partii. Znałeś?