  • Data: 2024-03-25 17:33:32
    Temat: Re: 3 sędziów sadu apelacyjnego koooorwa nazwiska i miejsce ich zamieszkania
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.03.2024 o 17:11, Shrek pisze:
    > Nie tyle cię nie interesuje co po prostu nie miałeś takiej wiedzy i
    > błędnie przypisałeś sytuację "bodnaryzacji prawa", cokolwiek by to nie
    > znaczyło.

    OOOOOOOOOOO NA PEWNO NIE

    Ja doskonale wiem że Ziobro gooooowno miał wpływ a Bodnar jeszcze mniejszy

    To żyje swoim życiem od wielu lat (żeby lewicy nie pomijać) ;-)

    Pisałem o skoooorwieniu prawników już wiele lat temu. poszukaj w archiwum.

    Gdyby Minister miał na to wpływ to to GOOOOWNO by tak nie śmierdziało bo
    jakieś resztki inteligencji w rządzie jednak są. Takim czy innym

    To stanowisko aż 3 sędziów jest tak DEBILNE że nawet Hołownia nie
    przebije tego swoim PRZYCISKIEM ;-)