  • 1. Data: 2007-01-19 21:41:23
    Temat: Pzedawnienie długu
    Od: "Regis" <k...@p...fm>

    5 lat temu nie pewna osoba nie zapłaciła mi za towar.

    Prokuratura nie oceniła tego jako czyn karalny, tłumacząc się tym że ta
    osoba wytoczyła proces osobie trzeciej, która odkupiła od niego towar i nie
    zapłaciła mu. no wiec sprawa się ciągnie. ostatni dowiedziałem się że te
    dwie osoby są ze sobą spokrewnione i podejrzewam że to jest ukartowane.

    Zastanawiam się czy dług nie uległ przedawnieniu i co robić w takiej
    sytuacji.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-23 21:45:21
    Temat: Re: Pzedawnienie długu
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Regis napisał(a):
    > Zastanawiam się czy dług nie uległ przedawnieniu i co robić w takiej
    > sytuacji.

    raczej uległ...

    KG

  • 3. Data: 2007-01-23 22:17:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    > raczej uległ...

    Od strony cywilnej najpewniej tak. Ale karnie można ścigać za oszustwo. gdyby
    dowieść, że było to dla pozoru. Ale - tu juz do pytającego - jaki dowód na to,
    ze członek rodziny nie oszukał innego członka rodziny?