  • 41. Data: 2021-02-25 11:32:55
    Temat: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Feb 2021 16:52:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Przeciez GW o PiS-rzadzie dobrego slowa nie napisze, to po co jej
    > placic :-)
    >
    > A czytelnicy GW maja ugruntowana opinie, i pare mln jej nie zmieni ...
    > to po co jej placic ? :-)

    Trudno się nie zgodzić. Kiedyś ogłoszenia dawano do prasy, żeby dotrzeć do
    jak najszerszej grupy odbiorców, ale ciemna zmiana odrzuciła błędy
    przeszłości. Teraz pieniądze państwowe stały się partyjnymi i służą do
    wspierania np. Sakiewicza, żeby mógł se kupić całe piętro willi wartej 2
    mln. Co ciekawe, na pensje dla "dziennikarzy" Gazety Polskiej kasy zabrakło
    i poszli się mazgaić do GW.
    Żyją z dojenia, więc jakieś nekrologi od Ąckiego wiszą im kalafiorem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2021-02-25 12:53:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    media-stycznia-2021-ranking-imm/

    >To spolki skarbu panstwa w tych gazetach reklamuja rzad a nie swoje
    >usługi?

    Jak widac - rzad czasem kupuje sam, i placi grubo.

    >Opinie o czym?

    No wlasnie - to jest druga czesc wypowiedzi ... jak SSP reklamuje
    swoje produkty/uslugi ... po co jej jakas "opiniotworcza" gazeta ?
    No ale jak rzad sie reklamuje ... to tez po co "opiniotworcza" gazeta
    ?

    Tu by trzeba zamowic jakis artykul sponsorowany, a nie reklame, aby
    dyskretnie urobic opinie spoleczna.

    Chyba, ze "opiniotworcza" to tylko naklad - pojdzie reklamówka rzadu
    szeroko, to zawsze ktos tam przyjmie gloszone zdanie :-)

    A tak nawiasem mowiac - to slucham RMF, radio sie czesto z rzadu
    nasmiewa, ale reklamy Funduszu Sprawiedliwosci lecialy w nim rowno.

    Wiec widac jak rzad chce, to placi tez i niezaleznym mediom :-)

    J.

  • 43. Data: 2021-02-25 16:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    -media-stycznia-2

    > Jak widac - rzad czasem kupuje sam, i placi grubo.

    Jak kupuje coś rzad to co do tego spolkom skarbu panstwa?

> [...]
    > swoje produkty/uslugi ... po co jej jakas "opiniotworcza" gazeta ?
    > No ale jak rzad sie reklamuje ... to tez po co "opiniotworcza"

    Czyli dla ciebie ten cały podział na rzad, spoki SP (po czesci giełdowe
    spolki...) to o kant dupy rozbic. Te wszystkie stolki to tylko skok na
    kase a tak naprawde mozna sobie w tych spolkach robic co sie chce?

    Czy moze zupełnie przez przypadek pomieszałes tematy?

> [...]
    > rowno.
    >
    > Wiec widac jak rzad chce, to placi tez i niezaleznym mediom :-)

    Nikt nie mowi ze nie ma zadnych reklam.
    Chodzi o SKALE. Rozumiesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 44. Data: 2021-02-25 18:25:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    e-media-stycznia-2021-ranking-imm/

    >Jak kupuje coś rzad to co do tego spolkom skarbu panstwa?

    W zasadzie nic.
    Teraz zarzuty sa, ze i rzad nie kupuje, i SSP nie kupuja.

> [...]
    >kase a tak naprawde mozna sobie w tych spolkach robic co sie chce?

    >Czy moze zupełnie przez przypadek pomieszałes tematy?

    Mieszasz tematy.

    - jak sie emituje reklame ... to jakie znaczenie ma "opiniotworczosc"
    medium ?
    czytelnicy bardziej uwierza w reklame w GW niz w GP czy Fakcie ?

    -wiec czy zarzut o reklame w malo "opiniotworczych" mediach jest
    sluszny ... i jak sie to w zasadzie liczy ?

    -SSP ... to przeciez od lat wiadomo, ze to troszeczke forma skoku na
    kase.
    Pozostaje miec nadzieje, ze stosunkowo niewielka.
    No ale ktos musi rzadzic ... kto ?

    -a SSP .. przychody maja duze, to moga sypnac na zbozny cel ...

    >Nikt nie mowi ze nie ma zadnych reklam.
    >Chodzi o SKALE. Rozumiesz?

    No ale oprocz skali jest jest jeszcze to, ze jak rzad i SSP "dotowaly"
    GW, to bylo dobrze, a jak konkurencje, to zle ? :-)

    J.

  • 45. Data: 2021-02-25 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    ze-media-stycznia

    > W zasadzie nic.
    > Teraz zarzuty sa, ze i rzad nie kupuje, i SSP nie kupuja.

    Nie widziałem nigdzie takiego zarzutu.
    Za to widziałem zarzut ze kupuja ale przy podziale zamowien kieruja sie
    tylko i wyłącznie sympatiami, pomijajac zupełnie nakład.
    Jezeli masz wykupić reklamy za okreslona kwote i kupujesz je tam gdzie
    one nie docieraja do maksymalnej ilosci odbiorców to marnotrawisz
    zasoby firmy.

> [...]
    > No ale ktos musi rzadzic ... kto ?
    >
    > -a SSP .. przychody maja duze, to moga sypnac na zbozny cel ...

    A mogłbys sie najpierw dokształcic w temacie zanim zadasz piecset
    głupich pytan?
    Jezeli wydajesz na reklame kwote x to chcesz zeby dotarła do
    maksymalnej ilosci odbiorców tak aby zoptymalizowac wydatek x.
    Jezeli wybierasz medium ktore dotrze do 10% mozliwych odbiorców to
    znaczy ze wykazałes sie niegospodarnoscia i przepłaciłes 10x.
    I sprawdz sobie jak wygladało to wczesniej a jak wyglada teraz.

    > No ale oprocz skali jest jest jeszcze to, ze jak rzad i SSP
    > "dotowaly" GW, to bylo dobrze, a jak konkurencje, to zle ? :-)

    Dotowały? Myslałem ze reklama to usługa...
    A jak rzady korzystały z usług GW to inne media omijały?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 46. Data: 2021-02-25 20:20:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
> [...]
    >sie
    >tylko i wyłącznie sympatiami, pomijajac zupełnie nakład.

    A w GW i TVN kupuja, czy nie ?

    >Jezeli masz wykupić reklamy za okreslona kwote i kupujesz je tam
    >gdzie
    >one nie docieraja do maksymalnej ilosci odbiorców to marnotrawisz
    >zasoby firmy.

    Jeszcze mozna dodac "odpowiednich odbiorcow".

> [...]
    >Jezeli wybierasz medium ktore dotrze do 10% mozliwych odbiorców to
    >znaczy ze wykazałes sie niegospodarnoscia i przepłaciłes 10x.

    Ale zarzut z poczatkowego artykulu byl, ze to sa mało "opiniotworcze"
    media.
    To chcialbym sie dowiedziec, co autor mial na mysli.

    >I sprawdz sobie jak wygladało to wczesniej a jak wyglada teraz.

    No jak to jak - Tusk na pewno rzetelnie wydawal panstwowe pieniadze, a
    Morawiecki tez :-P

    >Dotowały? Myslałem ze reklama to usługa...
    >A jak rzady korzystały z usług GW to inne media omijały?

    Radio Maryja? Telewizje Trwam? Gazeta Polska, tygodnik W sieci ...

    J.