  • 31. Data: 2021-02-24 12:59:51
    Temat: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > On raczej miał na myśli zamiast reklamy do wszystkich jak leci
    > reklamę skierowaną na wybrane grupy docelowe. Niby po kiego wuja
    > GW ma dodatki lokalne?

    on miał na mysli to zeby jf nie rznał głupa...

    > Dla mnie majstersztykiem takiej reklamy były reklamy zachęcające
    > " *tylko* do udziału w wyborach" ale skierowane na "wybrane" grupy
    > docelowe [ np. młodszych wyborców ].

    I to wszystko w prasie lokalnej? ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 32. Data: 2021-02-24 13:24:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Feb 2021 12:53:14 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak czy inaczej - panstwo i SSP wczesniej dawaly "dobrym", a teraz jak
    > placą, to "zlym" :-)

    Źli mieli i mają mikroskopijny nakład i zasięg, za to teraz mają wielkie
    pieniądze i nie muszą już ciągnąć na kroplówce ze SKOK-ów.

    W rankingu opiniotwórczych mediów wyklęci pojawiają się sporadycznie i na
    dalekich pozycjach, a kasę doją jak należy. Sakiewicz dostał 8.4 mln z SSP
    a nawet nie ma go w zestawieniu.
    https://www.imm.com.pl/najbardziej-opiniotworcze-med
    ia-stycznia-2021-ranking-imm/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 33. Data: 2021-02-24 13:34:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > on miał na mysli to zeby jf nie rznał głupa...

    Może i rżnie ale na grupie prawo liczy się czy robi to
    (w miarę) profesjonalnie :-)

    > I to wszystko w prasie lokalnej? ;-DDDD

    A ty myślisz że w nigdzie w Polsce GW ogólnopolskie nie ciągnie
    lokalnych GW dodatków w dół? Polska być duża kraja :-)

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2021-02-24 16:52:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

> [...]

    >i na
    >dalekich pozycjach, a kasę doją jak należy. Sakiewicz dostał 8.4 mln

    Przeciez GW o PiS-rzadzie dobrego slowa nie napisze, to po co jej
    placic :-)

    A czytelnicy GW maja ugruntowana opinie, i pare mln jej nie zmieni ...
    to po co jej placic ? :-)

    J.

  • 35. Data: 2021-02-24 18:36:58
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

> [...]
    > dalekich pozycjach, a kasę doją jak należy. Sakiewicz dostał 8.4 mln z SSP

    Dwa pierwsze miejsca (w internecie) ma niemiec? Bez sensu.
    Nic się nie zmieniło od 100 lat.
    https://www.antykorupcja.gov.pl/ak/czy-wiesz-ze/4689
    ,Gadzi-fundusz-Bismarcka.html

    Ile i jakie media mają Polacy w DE?

  • 36. Data: 2021-02-24 18:40:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież prawacy to gołodupce (z przekonania lub z uniesionej brwi prezesa), więc nie
    stać nas na prasę ;-)

    -----
    > Trzeba zapytać Sakiewicza i Karnowskich, choć Ącki i Filipiek powinni wiedzieć, co
    piszczy w prasie wyklętej.

  • 37. Data: 2021-02-24 18:48:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    BTW kiedyś musiałem dać nekrologi, po osobie głęboko wierzącej i praktykującej.
    Dzwonię do prasy prawicowo-religijnej, no za ch.. się nie da dać, bo jakaś pani Zosia
    z księgowości kiedyś wyszła i nie wiadomo
    kiedy wróci, może w przyszłym tygodniu.
    Na końcu listy gazwyb "alles verstehen się da się załatwi u nas wszystko na raz dwa
    trzy jutro o świcie będzie w całej Polsce".
    (oczywiście dałem na za tydzień+ w trosce o nietrafienie do czyśćca).

    -----

  • 38. Data: 2021-02-24 18:57:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zobacz, a Twoja "Trybuna Ludu" tak dobrze się sprzedawała.
    Nie możesz chodzić do biblioteki poczytać starszych roczników jak to było wspaniale
    za Twojej PZPR?

    -----

  • 40. Data: 2021-02-24 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    edia-stycznia-202

    > Przeciez GW o PiS-rzadzie dobrego slowa nie napisze, to po co jej
    > placic :-)

    To spolki skarbu panstwa w tych gazetach reklamuja rzad a nie swoje
    usługi?

    > A czytelnicy GW maja ugruntowana opinie, i pare mln jej nie zmieni
    > ... to po co jej placic ? :-)

    Opinie o czym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 39. Data: 2021-02-24 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Może i rżnie ale na grupie prawo liczy się czy robi to
    > (w miarę) profesjonalnie :-)

    W sensie zeby opisac ze ziemia jest płaska w sposób sugerujacy znaczne
    prawdopodobienstwo takiej sytuacji? Nie, dziekuje.

    > A ty myślisz że w nigdzie w Polsce GW ogólnopolskie nie ciągnie
    > lokalnych GW dodatków w dół? Polska być duża kraja :-)

    Trudno zrozumiec co masz na mysli ale rozumiem ze probujesz z wyjatkĂłw
    zrobic regułe zeby sobie zrelatywizowac coś co do zrelatywizowania jest
    trudne?
    No to powodzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik