  • 1. Data: 2022-05-19 17:14:42
    Temat: Przejazd dla rowerów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    https://imgur.com/sb3Zlvr
    Pytanie za 3 punkty: Skąd kierowca auta nadjeżdżający z lewej czy prawej
    ma wiedzieć że na przejeździe dla rowerów stoją znaki odbierające
    rowerzyście pierwszeństwo?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-05-19 17:47:48
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 May 2022 17:14:42 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > https://imgur.com/sb3Zlvr
    > Pytanie za 3 punkty: Skąd kierowca auta nadjeżdżający z lewej czy prawej
    > ma wiedzieć że na przejeździe dla rowerów stoją znaki odbierające
    > rowerzyście pierwszeństwo?

    a) jedzie drogą z pierwszenstwem? Ciekawe czy to na rowery działa :-)

    b) to to miejsce ?
    https://goo.gl/maps/3zJYgJaj43kMTPSx8

    Glupia sprawa ... znak "przejscie i przejazd" jest,
    ale Stop, ten dalszy na zdjeciu powyzej, obrocony tyłem do
    wjezdzajacego rowerzysty.
    Na zdjeciu normalnie ustawiony.

    Jakas dobra dusza obrocila, czy byl w tym glebszy zamysl?
    No i na srodku drogi rowerzysci maja znaki "ustąp pierwszenstwa".

    A poniewaz oba znaki maja specjalny ksztalt, to i kierowca samochodu
    je widzi i moze reagowac.
    A jak nie widzi i zwolni, to jeszcze lepiej :-)

    Taa ... moment, jeden kierowca zwolni i zacheci rowerzyste do wjazdu,
    a drugi kierowca na pasie obok nie zwolni, bo nie musi :-(

    J.

  • 3. Data: 2022-05-19 17:56:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    > https://imgur.com/sb3Zlvr
    > Pytanie za 3 punkty: Skąd kierowca auta nadjeżdżający z lewej czy prawej
    > ma wiedzieć że na przejeździe dla rowerów stoją znaki odbierające
    > rowerzyście pierwszeństwo?

    Znak STOP i A-7 mają taki kształt a nie inny właśnie z tego powodu, żeby
    z boku było widać, że MOŻE mieć się pierwszeństwo. Jak nie widzisz i nie
    wiesz, to ustępujesz i też w zasadzie nic się nie dzieje.
    A wcześniej przed tym przejściem/skrzyżowaniem nie ma znaku D-1?

  • 4. Data: 2022-05-19 18:15:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > https://imgur.com/sb3Zlvr
    > Pytanie za 3 punkty: Skąd kierowca auta nadjeżdżający z lewej czy prawej
    > ma wiedzieć że na przejeździe dla rowerów stoją znaki odbierające
    > rowerzyście pierwszeństwo?

    A tutaj kto ma pierwszeństwo? :P

    https://www.google.pl/maps/@52.3110854,20.9601922,3a
    ,75y,326.38h,85.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sN89bfuFW2hYAE
    2ZxxTfFHA!2e0!7i13312!8i6656

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2022-05-19 18:47:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2022 17:56:29 +0200, nadir napisał(a):

    > Znak STOP i A-7 mają taki kształt a nie inny właśnie z tego powodu, żeby
    > z boku było widać, że MOŻE mieć się pierwszeństwo. Jak nie widzisz i nie
    > wiesz, to ustępujesz i też w zasadzie nic się nie dzieje.
    Akurat. Kierowca dojeżdżający do tego przejścia ma dwa znaki informujace
    o przejściu i przejeździe rowerowym. I wie że ma udzielić pierwszeństwa
    i pieszemu i rowerzyście. Więc stanie i będzie czekał aż rowerzysta
    przejedzie. A ten z kolei bedzie czekał aż kierowca przejedzie :) I tak
    sobie będą stali .

    > A wcześniej przed tym przejściem/skrzyżowaniem nie ma znaku D-1?
    Nie :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2022-05-19 18:55:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2022 17:47:48 +0200, J.F napisał(a):

    > a) jedzie drogą z pierwszenstwem? Ciekawe czy to na rowery działa :-)
    Oj, nie kombinuj.

    > b) to to miejsce ?
    > https://goo.gl/maps/3zJYgJaj43kMTPSx8
    Tak.

    > Jakas dobra dusza obrocila, czy byl w tym glebszy zamysl?
    Ktoś się pewnie wq... i przekręcił :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2022-05-19 18:57:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2022 18:15:54 +0200, Shrek napisał(a):

    > A tutaj kto ma pierwszeństwo? :P

    Shrek, skup się. Tu nie magiel. Zadano pytanie, umiesz to odpowiedz a
    jak nie umiesz to siedź cicho. I jak masz parcie na klawiaturę to se
    załóż swój wątek a nie śmieć po cudzych.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2022-05-19 19:12:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Shrek, skup się. Tu nie magiel. Zadano pytanie, umiesz to odpowiedz a
    > jak nie umiesz to siedź cicho. I jak masz parcie na klawiaturę to se
    > załóż swój wątek a nie śmieć po cudzych.

    O kurwa - przepraszam - nie wiedziałem, że nie wolno w cudzych wątkach
    zadawać pokrewne pytania. Przepraszam - już zakładam własny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2022-05-19 19:25:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 May 2022 18:55:03 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > Oj, nie kombinuj.

    Czemu nie?
    Droga z pierwszenstwem ustepuje przed rowerami, czy nie ? :-)

    > Tak.

    > Ktoś się pewnie wq... i przekręcił :)

    Ale kto ... rowerzysta, kierowca samochodu, pieszy, chuligan,
    drogowiec ?

    J.

  • 10. Data: 2022-05-19 19:30:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 May 2022 19:25:13 +0200, J.F napisał(a):

    > Czemu nie?
    > Droga z pierwszenstwem ustepuje przed rowerami, czy nie ? :-)
    Ustępuje. Poczytaj se PoRD

    > Ale kto ... rowerzysta, kierowca samochodu, pieszy, chuligan,
    > drogowiec ?
    Brunet wieczorową porą.

    --
    Jacek